Kategorije

Urejanje računa Rekono

Urejanje osebnih podatkov v računu Rekono #

Korak 1

Nastavitve v aplikaciji OnePass. Prikazani so gumbi za urejanje računa, spletno plačevanje, digitalni podpis in dodajanje elektronske izkaznice.

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Nastavitvitve računa v aplikaciji OnePas, prikazani so gumi: osebni podatki, možnost urejanja slike profila in dvig nivoja identitete.

Izberite Uredi uporabniške podatke.

Korak 3

Forma urejanja uporabniški podatkov. Uporabnik lahko spremeni osebne podatke, kot so ime, priimek in naslov. Uporabnik nato klikne gumb “Posodobi podatke”.

Natančno vpišite osebne podatke (tako, kot so zapisani na osebnem dokumentu) in osebno davčno številko. Pazite na šumnike, mehki/trdi č/ć, posebne črke (kot na primer ä) ipd. Če imate dve imeni ali priimka, upoštevajte tudi to.

Urejanje slike profila #

Korak 1

Nastavitve v aplikaciji OnePass. Prikazani so gumbi za urejanje računa, spletno plačevanje, digitalni podpis in dodajanje elektronske izkaznice.

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Nastavitve računa v aplikaciji OnePas, prikazani so gumbi: osebni podatki, možnost urejanja slike profila in dvig nivoja identitete.

Izberite Uredi sliko profila.

Korak 3

Nastavitve urejanja slike profila v aplikaciji OnePass. Uporabnik lahko izbira med privzeto sliko profila, generirano sliko ali sliko računa Rekono.

Izbirate lahko med privzeto sliko, sliko, generirano iz začetnic imena in priimka, ali naložite sliko iz galerije slik svoje naprave.

Dvig nivoja identitete #

Korak 1

Nastavitve v aplikaciji OnePass. Prikazani so gumbi za urejanje računa, spletno plačevanje, digitalni podpis in dodajanje elektronske izkaznice.

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Nastavitve računa v aplikaciji OnePas, prikazani so gumbi: osebni podatki, možnost urejanja slike profila in dvig nivoja identitete.

Izberite Dvig nivoja identitete.

Korak 3

Nastavitve dviga nivoja identitete v aplikaciji OnePass. Uporabnik lahko izbira med tremi različnimi načini dviga nivoja, kot so dodajanje uporabniških podatkov, registracija elektronske osebne izkaznice in uporabo bančne kartice.

Izbirate lahko med različnimi možnostmi dviga nivoja identite: dodajanje uporabniških podatkov, registracija e-osebne izkaznice ali aktivacija banke.

Dodajanje osebnih podatkov dvigne nivo računa Rekono na nizek (10), dodajanje e-osebne in aktivacija banke pa nivo dvigneta na visok (30).

Preverjanje ravni zanesljivosti #

Nadzorna plošča #

Raven zaupanja lahko preverite v nadzorni plošči Rekono: https://www.rekono.si/sl/domov/ -> kliknite Nadzorna plošča -> vpišite prijavni e-naslov in geslo -> kliknite Prijava -> izberite SMS GESLO -> dokončajte prijavo. V spodnjem desnem kotu kliknite moder krogec z ikono osebe. Pod osebnimi podatki bo izpisana Raven zaupanja v identiteto.

OnePass #

Raven zaupanja lahko preverite tudi v OnePass-u: Nastavitve -> tapnite okroglo ikono zraven svojega imena -> preverite svoj Nivo zaupanja e-identitete.

Dodajanje/brisanje e-naslovov #

E-naslove lahko dodajate in brišete v nadzorni plošči Rekono.

Dodate lahko samo e-naslov, ki ga niste uporabili za ustvarjanje računa Rekono.

Če ste e-naslov, ki ga želite dodati v račun Rekono, uporabili za ustvarjanje drugega računa Rekono, morate najprej ukiniti tega in šele nato lahko e-naslov dodate v želeni račun Rekono. Za ukinitev računa uporabite povezavo https://idp.rekono.si/IdP-RM-Front/sf/start.htm in sledite navodilom.

Postopek: https://www.rekono.si/sl/domov/ -> Nadzorna plošča -> Prijava -> dokončajte prijavo z mehanizmom, ki ni SMS geslo (na primer prek mobilne aplikacije OnePass). Levo v razdelku Hitre nastavitve izberite Dodaj e-naslov -> vpišite ter potrdite.

V razdelku Obveščanje lahko izberete, kateri bo vaš primarni e-naslov, na katerega boste prejemali vsa e-sporočila.

V modrem krogcu z ikono osebe, ki je desno spodaj, lahko preverite: zeleno obarvan e-naslov je izbran primarni e-naslov, sivo obarvan e-naslov pa je sekundarni in ga lahko tudi odstranite s klikom na križec poleg njega. Če pa obdržite oba e-naslova, sta oba v uporabi za prijavo.

Skip to content