Kategorije

Dodajanje bančne kartice in potrjevanje spletnih nakupov

Dodajanje bančne kartice #

OnePass #

Korak 1

Domači zaslon aplikacije OnePass z ikonami na sredini za podpisovanje, plačevanje, elektronsko OI in profilom ter ikonami spodaj za domov, upravljanje kartic, nastavitev, enkratne kode in digitalnim podpisovanjem.

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite ikono kartice Upravljaj kartice, ki se nahaja desno od ikone ‘’Domov’’.

Korak 2

Upravljanje kartic v aplikaciji OnePass. Uporabniku sporoča, da trenutno še nima dodane bančne kartice. Če želi dodati klikne gumb “Dodaj bančno kartico”.

Tapnite Dodaj bančno kartico.

Korak 3

Prikazano obvestilo, da se ob dodaji ene kartice aktivirajo vse kartice izbrane banke. Uporabnik klikne gumb »Naprej« s katerim potrjuje nadaljevanje postopka.

Z aktivacijo posamezne kartice boste aktivirali vse kartice izbrane banke, za katere ste pooblaščeni, zato dodajanje druge kartice iste banke ni mogoče oz. potrebno.

Izberite Naprej.

Korak 4

Obvestilo, da se mora davčna številka in telefonska številka v računu Rekono ujemati s tisto, ki ju ima banka zabeleženo za kartico, katere podatke vnašate. Uporabnik nato klikne gumb »Naprej«.

Telefonska in davčna številka, ki ju imate v računu Rekono, se morata ujemati s številkama, ki ju ima banka zabeleženi za dotično kartico.

Izberite Naprej.

Korak 5

Obvestilo, da je številka kartice Maestro zapisana na drugi strani kartice, številka kartice Mastercard in Visa pa na prvi strani. Uporabnik nato klikne gumb »Naprej«.

Številko kartice najdete na karticah Maestro na zadnji strani, pri Mastercard in Visa pa na sprednji strani.

Izberite Nadaljuj.

Korak 6

Forma izbire bančne kartice, vpisa zadnjih šest številk bančne kartice in davčne številke. Viden je tudi gumb “Preveri kartico”.

Izberite banko, ki je izdala vašo bančno kartico.

Korak 7

Opozorilo o splošnih pogojih ter priporočila za varno uporabo kartic pri spletnih nakupih. Če se uporabnik s splošnimi pogoji strinja klikne na gumb “Nadaljuj”.

Preberite obvestilo, splošne pogoje ter priporočila za varno uporabo kartic pri spletnih nakupih, in obkljukajte okence.
Nato izberite Nadaljuj.

Korak 8

Forma izbire bančne kartice, vpisa zadnjih šest številk bančne kartice in davčne številke. Uporabnik nato klikne gumb “Preveri kartico”.

Vnesite zadnjih šest številk številke kartice.

NAMIG: Številka kartice se nikoli ne začne s SI56.

Tapnite Preveri kartico.

Korak 9

Forma vpisa PIN kode bančne kartice. Uporabnik nato klikne gumb “Preveri PIN”.

Vnesite kodo PIN* svoje bančne kartice. Napačen PIN lahko vnesete samo
trikrat. Po tem je kartica blokirana in se morate obrniti na banko za nadaljnja navodila.

*To je koda PIN, ki jo vpišete pri plačilu na POS terminalih ali pri dvigu denarja na bankomatu.

Korak 10

Obvestilo, da je banka uspešno dodana v račun Rekono. Uporabnik nato klikne na gumb “Razumem”.

Banko ste uspešno aktivirali.

Drugih kartic iste banke ne morete dodati, saj ste z dodajanjem te kartice aktivirali vse kartice izbrane banke, za katere ste pooblaščeni.

Korak 11

Zaslon upravljanja kartice v aplikaciji OnePass. Prikazana je bančna kartica na vrhu kartice pa je ikona nastavitve in ikona koša.

Banka je dodana v račun Rekono.

Nadzorna plošča #

Banko lahko dodate v nadzorni plošči: https://www.rekono.si/sl/domov/ -> Nadzorna plošča -> prijavite se z računom Rekono -> na levi strani je razdelek Pregled aktiviranih bank -> kliknite Dodaj banko in sledite postopku.

Namig: številka kartice se nikoli ne začne s SI56.

Z aktivacijo izbrane banke se samodejno aktivirajo vse kartice iste banke, za katere ste pooblaščeni, tako da drugih kartic iste banke ne morete in niti ni treba dodajati.

Ko uspešno dodate kartico izbrane banke, se lahko prijavite v spletno banko.

Onemogočanje/odstranitev banke #

OnePass #

Korak 1

Zaslon upravljanja kartice v aplikaciji OnePass. Prikazana je bančna kartica na vrhu kartice pa je ikona nastavitve in ikona koša.

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite ikono Upravljaj kartice, nato
pa tapnite ikono koša.

Korak 2

Potrditveno okno za brisanje banke DBS iz uporabnikovega računa Rekono. Uporabnik lahko izbiro potrdi z gumbom »Da« ali prekliče z »Ne«.

Če želite izbrisati aktivirano banko, izberite možnost Da.

Korak 3

Upravljanje kartic v aplikaciji OnePass. Uporabniku sporoča, da trenutno še nima dodane bančne kartice. Če želi dodati klikne gumb “Dodaj bančno kartico”.

Banko ste uspešno izbrisali.

Nadzorna plošča #

Prijavite se v nadzorno ploščo: https://www.rekono.si/sl/domov/ → Nadzorna plošča → Prijava. Na levi strani v razdelku 3-D Secure izberite Pregled aktiviranih bank in izbrišite banko.

Nadzorna plošča Rekono na strani za aktivacijo 3-D Secure plačila. Prikazan je pregled aktiviranih bank, vključno z možnostjo izklopa potrjevanja preko SMS OTP in OnePass ter ikono za izbris banke DBS. Na levi je prikazan stranski meni z možnostjo »Aktiviraj 3-D Secure«.

Potrjevanje spletnega nakupa preko potisnih obvestil #

Korak 1

Zavihek na mobilni napravi s potisnim obvestilom za potrditev spletnega plačila preko 3D Secure.

Ob opravljenem spletnem nakupu boste na svojo napravo prejeli potisno obvestilo za potrditev spletnega nakupa z aplikacijo Rekono OnePass.

Korak 2 (opcijsko)

Aktivna transakcija v aplikaciji OnePass, znesek transakcije in odštevanje časa.

Če potisnega obvestila ne prejmete, odprite mobilno aplikacijo OnePass, izberite ikono kartice Aktivne transakcije ter potrdite zadnjo aktivno transakcijo.

Korak 3

Zaslon za potrditev transakcije v aplikaciji OnePas. Odšteva se čas. Podan je datum, številka kartice, ime trgovca in znesek transakcije. Če uporabnik želi potrditi nakup klikne gumb “Potrdi plačilo” če želi nakup zavrniti, klikne na gumb “Zavrni plačilo”.

Odpre se aplikacija in zaslon za potrditev transakcije. Tapnite Potrdi
plačilo
.

Korak 4

Obvestilo, da je bilo plačilo uspešno potrjeno.

Ob uspešni potrditvi plačila se bo prikazal zgornji zaslon.

Skip to content