Dokument podrobno opisuje vse korake aktivacije aplikacije Rekono OnePass in opisuje postopke odpravljanja napak, ki se lahko pojavijo med aktivacijo aplikacije na določenih mobilnih platformah ali napravah.
Pred aktivacijo naprave preverite, ali izpolnjujete spodnje predpogoje:
- Povezava
Naprava mora imeti stabilno internetno povezavo brez VPN-jev ali drugih omejitev omrežja. - Lastništvo
Naprava mora imeti nastavljeno telefonsko številko, ki je enaka tisti, ki je registrirana v računu Rekono. - Postopek
Zaključiti morate vse postopke registracije naprave, preden se pojavi obvestilo ‘Aktivirajte napravo’. - Pomembno
POMEMBNO: omogočiti morate samo en tip mrežne povezave, WIFI ali LTE, in ne večih, Če temu ni tako, dobite obvestilo o napaki, da se IP naslov omrežja ne ujema z IP-jem Rekono prijave. - Android
Omogočiti morate odpiranje povezav za aplikacijo Rekono OnePass. Sistemske nastavitve naprave so različne pri različnih ponudnikih mobilnih storitev. - Android VPN
Možnost Google One VPN mora biti onemogočena. Novejše naprave imajo to možnost privzeto omogočeno in jo je treba izklopiti. - iOS VPN
Možnost zasebnega releja (Private Relay) mora biti onemogočena. Če ste naročeni na iCloud+, morate onemogočiti možnost ‘Private Relay’ v nastavitvah aplikacije.