Podpora

Zamenjal sem telefonsko številko, kaj sedaj?

Če želite dodati ali spremeniti telefonsko številko v računu Rekono, morate to storiti sami. Prijavite se v nadzorno ploščo Rekono, tako da na spletni strani www.rekono.si kliknete ikono Nadzorna plošča in sledite postopku prijave. Nato lahko dodajate ali spreminjate primarno telefonsko številko, tako da v levem meniju nadzorne plošče izberete Telefon.

Postopek:

Obiščite www.rekono.si -> Nadzorna plošča -> vpišite prijavni e-naslov in geslo -> Prijava -> dokončajte prijavo z mehanizmom, ki ni SMS (na primer prek mobilne aplikacije Rekono OnePass) -> Telefon -> sledite postopku.

Katera številka je primarna in katera sekundarna, lahko nato preverite, če kliknete moder krogec z ikono osebe desno spodaj. Zeleno obarvana številka je primarna in se uporablja za obveščanje in pošiljanje sporočil SMS ob prijavi z enkratnim geslom, sivo obarvana pa je sekundarna in jo lahko tudi izbrišete s križcem poleg nje.

Če se ne morete vpisati v nadzorno ploščo Rekono, je potrebna ukinitev računa Rekono. Za ukinitev potrebujemo vaš prijavni e-naslov, staro mobilno telefonsko številko in osebno davčno številko. Po ukinitvi lahko takoj ustvarite nov račun Rekono.

E-naslov za pomoč: podpora@rekono.si

Powered by BetterDocs