Urejanje osebnih podatkov v računu Rekono #
Korak 1
Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.
Korak 2
Izberite Uredi uporabniške podatke.
Korak 3
Natančno vpišite osebne podatke (tako, kot so zapisani na osebnem dokumentu) in osebno davčno številko. Pazite na šumnike, mehki/trdi č/ć, posebne črke (kot na primer ä) ipd. Če imate dve imeni ali priimka, upoštevajte tudi to.
Urejanje slike profila #
Korak 1
Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.
Korak 2
Izberite Uredi sliko profila.
Korak 3
Izbirate lahko med privzeto sliko, sliko, generirano iz začetnic imena in priimka, ali naložite sliko iz galerije slik svoje naprave.
Dvig nivoja identitete #
Korak 1
Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.
Korak 2
Izberite Dvig nivoja identitete.
Korak 3
Izbirate lahko med različnimi možnostmi dviga nivoja identite: dodajanje uporabniških podatkov, registracija e-osebne izkaznice ali aktivacija banke.
Dodajanje osebnih podatkov dvigne nivo računa Rekono na nizek (10), dodajanje e-osebne in aktivacija banke pa nivo dvigneta na visok (30).
Dodajanje/brisanje e-naslovov #
E-naslove lahko dodajate in brišete v nadzorni plošči Rekono.
Postopek: https://www.rekono.si/sl/domov/ -> Nadzorna plošča -> Prijava -> dokončajte prijavo z mehanizmom, ki ni SMS geslo (na primer prek mobilne aplikacije OnePass). Levo v razdelku Hitre nastavitve izberite Dodaj e-naslov -> vpišite ter potrdite.
V razdelku Obveščanje lahko izberete, kateri bo vaš primarni e-naslov, na katerega boste prejemali vsa e-sporočila.
V modrem krogcu z ikono osebe, ki je desno spodaj, lahko preverite: zeleno obarvan e-naslov je izbran primarni e-naslov, sivo obarvan e-naslov pa je sekundarni in ga lahko tudi odstranite s klikom na križec poleg njega. Če pa obdržite oba e-naslova, sta oba v uporabi za prijavo.