View Categories

Urejanje računa Rekono

Urejanje osebnih podatkov v računu Rekono #

Korak 1

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Izberite Uredi uporabniške podatke.

Korak 3

Natančno vpišite osebne podatke (tako, kot so zapisani na osebnem dokumentu) in osebno davčno številko. Pazite na šumnike, mehki/trdi č/ć, posebne črke (kot na primer ä) ipd. Če imate dve imeni ali priimka, upoštevajte tudi to.

Urejanje slike profila #

Korak 1

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Izberite Uredi sliko profila.

Korak 3

Izbirate lahko med privzeto sliko, sliko, generirano iz začetnic imena in priimka, ali naložite sliko iz galerije slik svoje naprave.

Dvig nivoja identitete #

Korak 1

Prijavite se v aplikacijo OnePass in izberite Nastavitve, nato pa Račun.

Korak 2

Izberite Dvig nivoja identitete.

Korak 3

Izbirate lahko med različnimi možnostmi dviga nivoja identite: dodajanje uporabniških podatkov, registracija e-osebne izkaznice ali aktivacija banke.

Dodajanje osebnih podatkov dvigne nivo računa Rekono na nizek (10), dodajanje e-osebne in aktivacija banke pa nivo dvigneta na visok (30).

Dodajanje/brisanje e-naslovov #

E-naslove lahko dodajate in brišete v nadzorni plošči Rekono.

Postopek: https://www.rekono.si/sl/domov/ -> Nadzorna plošča -> Prijava -> dokončajte prijavo z mehanizmom, ki ni SMS geslo (na primer prek mobilne aplikacije OnePass). Levo v razdelku Hitre nastavitve izberite Dodaj e-naslov -> vpišite ter potrdite.

V razdelku Obveščanje lahko izberete, kateri bo vaš primarni e-naslov, na katerega boste prejemali vsa e-sporočila.

V modrem krogcu z ikono osebe, ki je desno spodaj, lahko preverite: zeleno obarvan e-naslov je izbran primarni e-naslov, sivo obarvan e-naslov pa je sekundarni in ga lahko tudi odstranite s klikom na križec poleg njega. Če pa obdržite oba e-naslova, sta oba v uporabi za prijavo.

Skip to content