Dodajanje #
Najprej preverite, ali imate digitalno potrdilo uspešno nameščeno v svojem brskalniku. Preverite, ali se vaši osebni podatki v računu Rekono in v vašem digitalnem potrdilu ujemajo (osebna davčna številka itn.). Nato naredite preizkus delovanja digitalnega potrdila na spletni strani, ki zahteva potrditev vaše digitalne identitete (https://zvem.ezdrav.si/registracija/zvem/).
Opis postopka dodajanja digitalnega potrdila v račun Rekono je sledeč:
- zaprite vse brskalnike,
- pojdite na https://www.rekono.si/sl/domov/ in kliknite Nadzorna plošča ter se prijavite (izberite SMS GESLO),
- v meniju v razdelku Prijava kliknite Cert/Elektronska OI,
- sledite navodilom za dodajanje digitalnega potrdila.
Preverite tudi, ali uporabljate protivirusno zaščito oz. poskusite onemogočiti protivirusno zaščito in ponovno dodajte digitalno potrdilo. Možno je tudi, da težavo povzroča povezava VPN, če jo imate vzpostavljeno. Lahko poskusite tudi z brisanjem piškotkov v brskalniku. Nato zaprite brskalnik in poskusite še enkrat.
Odstranjevanje #
Iz računa Rekono odstranite staro digitalno potrdilo. To storite v nadzorni plošči Rekono:
- zaprite vse brskalnike,
- pojdite na https://www.rekono.si/sl/domov/ -> kliknite Nadzorna plošča -> prijavite se (na drugem koraku izberite prijavo s SMS-om),
- v meniju v razdelku Prijava kliknite Cert/Elektronska OI in kliknite PODROBNOSTI ter odstranite želeno digitalno potrdilo.
V primeru težav izklopite protivirusni program in povezavo VPN, če ju imate. Lahko poskusite tudi z brisanjem piškotkov v brskalniku. Nato zaprite brskalnik in poskusite ponovno.