Kategorije

Uporabniški priročnik Subskribo

Storitve Subskribo so uporabnikom v omejenem obsegu na voljo brezplačno. Obseg brezplačnih storitev Subskribo je omejen, kot sledi:

Pošiljanje dokumenta v podpis #

Za vstop v storitev sledite povezavi https://subskribo.com/.

  1. Prikazal se bo zaslon, kot je na spodnji sliki.

Začetna stran vstopa v Subskribo. Viden je gumb “Prijava”, na katerega uporabnik klikne.

Kliknite gumb “PRIJAVA” in preusmerjeni boste na stran za prijavo z računom Rekono, kjer vpišite svoje podatke. Če še nimate računa Rekono, ga lahko ustvarite s klikom na Ustvari račun.

Forma prijave v račun Rekono, kjer uporabnik vpiše e-naslov in geslo. Če se želi prijaviti, klikne na gumb “Prijava”, ali pa izbere možnost “Prijava z e-osebno izkaznico”. Vidna je tudi povezava "Ustvari račun".

  1. Po vpisu prijavnih podatkov izberite metodo dvofaktorske avtentikacije in nadaljujte avtentikacijo.

Zaslon izbire mehanizmov za prijavo. Mehanizmi prikazani na sliki so: potisno obvestilo, SMS geslo, OnePass geslo, Ključek FIDO in E-OI z uporabo OnePass. Na vsak mehanizem lahko uporabnik klikne.  Viden je tudi gumb “Registriraj dodatne načine prijave”.

  1. Za nadaljevanje postopka se je treba strinjati s splošnimi pogoji uporabe. Če se s pogoji strinjate, obkljukajte kvadratek in potrdite. Pogoje si lahko podrobneje preberete na povezavi https://www.rekono.si/wp-content/uploads/2024/07/pogoji-uporabe-storitve-subskribo-8-7-2024.pdf

Zaslon prikazuje stran z obvestilom o splošnih pogojih uporabe storitve Subskribo. Vidna sta gumba “Strinjam se s splošnimi pogoji” in “Potrdi”. Na strani so tudi povezave do pogojev uporabe, politike zasebnosti in kontaktov za podporo.

  1. Po izvedbi dvofaktorske avtentikacije ste se uspešno prijavili v storitev Subskribo. V razdelku Dodaj dokumente kliknite gumb “NALOŽITE DOKUMENT”.

Prikazan je prvi korak “Naložite dokumente”. Vidno je okence “Tukaj spustite dokument”,  gumb “Naložite dokument” in “Prekliči” ter okence poslanih poslov.

  1. Ko ste naložili vse želene dokumente (omejitev je 5 dokumentov na posel), kliknite gumb “NASLEDNJI KORAK” za nadaljevanje postopka.

    Če ste izbrali napačen dokument, ga lahko odstranite s klikom na ikono koš.

Prikazan je prvi korak “Naložite dokumente”. Dodan je dokument. Viden je tudi gumb “Naložite dokument”, “Naslednji korak” in “Prekliči” ter okence poslanih poslov.
  1. V polje “E-POŠTNI NASLOV vnesite e-poštni naslov podpisnika.

    Če želite, da podpisnik podpiše dokument v imenu podjetja, označite polje “Predstavnik podjetja” in vnesite davčno številko podjetja.

Prikazan je drugi korak “Vnesite podpisnike”. Dodan je e-naslov prejemnik. Vidno je okence, katerega uporabnik označi, če želi dodati predstavnika podjetja. Viden je tudi gumb “Dodaj podpisnika”, “Naslednji korak” in “Prejšnji korak” ter okence poslanih poslov.

Če želite dodati več podpisnikov, kliknite gumb “DODAJ PODPISNIKA” in ponovite zgornje korake za vsakega dodatnega podpisnika.

Prvi podpisnik (od zgoraj navzdol) bo prvi prejel dokument v podpis. Ko ga bo uspešno podpisal, bo dokument prejel drugi zaporedni podpisnik, itn.

Vrstni red lahko naknadno spreminjate, če pridržite ikono, ki se nahaja la levi strani izven polja za vnos e-naslova.

Ko vnesete vse podpisnike, kliknite gumb “NASLEDNJI KORAK”, da nadaljujete postopek.

Prikazan je drugi korak “Vnesite podpisnike”. Dodana sta e-naslova prejemnikov. Vidno je okence, katerega uporabnik označi, če želi dodati predstavnika podjetja. Viden je tudi gumb “Dodaj podpisnika”, “Naslednji korak” in “Prejšnji korak” ter okence poslanih poslov.

  1. Na zaslonu boste videli možnost izbire vrste podpisa. Izberite med “NAPREDNI” in “KVALIFICIRANI” s klikom na ustrezno možnost.

    Napredni podpis lahko ustvarijo imetniki računa Rekono, ki imajo raven zanesljivosti identitete Rekono ”nizka (10)”, ”srednja (20)” ali ”visoka (30)”.

    Kvalificirani elektronski podpis ima enakovreden pravni učinek kot lastnoročni podpis.Ustvarijo ga lahko imetniki računa Rekono, ki imajo raven zanesljivosti identitete Rekono ”visoka (30)”.

Prikazan je tretji korak “Nivo zaupanja”. Uporabnik ima na voljo izbiro podpisa. Viden je gumb “Napredni” in “Kvalificirani”, “Naslednji korak” in “Prejšnji korak”  ter okence poslanih poslov.

  1. V naslednjem koraku odprite svoj PDF dokument

Prikazan je četrti korak “Izberite pozicijo podpisov” in dokument z imenom "POGODBA-TEST1.PDF", uporabnik klikne na pogodbo. Viden je gumb “Prejšnji korak” in “Naslednji korak” ter okence poslanih poslov.

  1. Spodaj izberite stran, kamor želite umestiti podpis, ter prestavite modro okence na želeno mesto. Če je več podpisnikov, je prvo modro okence namenjeno prvemu podpisniku, drugo drugemu, itn.
    Po končanem postopku kliknite gumb “POTRDITE” in nato “NASLEDNJI KORAK”.

Prikazana je druga stran dokumenta. Vidno je okence za določitev podpisa Stranke A, prikazano je tudi polje Stranke B. Viden pa je tudi gumb “Naslednji podpis”, “Prejšnji korak” in “Naslednji korak”  ter okence poslanih poslov.

  1. V tem koraku lahko napišete sporočilo podpisniku/podpisnikom dokumenta.

Prikazan je peti korak “Opis”. V za-to namenjeno polje uporabnik vpiše “Naziv posla” in “Opis”. Viden pa je gumb “Prejšnji korak” in “Naslednji korak” ter okence poslanih poslov.

  1. Po dodanem opisu sledi še zadnja stran, kjer lahko pregledate posel. Postopek je zaključen, ko kliknete gumb “POŠLJITE V PODPIS”.

Prikazan je šesti korak “Pregled posla”. Vpisani so podatki posla (vrsta podpisa, naziv podpisa, opis), dokumenta (naziv dokumenta) in podpisniki (elektronski naslov). Viden pa je gumb “Prejšnji korak” in “Naslednji korak” ter okence poslanih poslov.

Podpis dokumenta #

  1. Dokument prejmete v podpis v e-poštni predal. Za podpis kliknite Začni podpisovanje v brskalniku. Na voljo imate 72 ur.

Če je več podpisnikov, prejmete dokument v podpis, ko pridete na vrsto. Če ste na primer tretji zapovrstjo dodani za podpis, prejmete e-sporočilo za podpisovanje, ko prva dva podpisnika uspešno podpišeta dokument.

Obvestilo o povabilu k elektronskemu podpisu dokumenta v sistemu Subskribo. Prikazani so podatki o pošiljatelju, elektronskem naslovu, imenu in opisu posla, imenu dokumenta in času veljavnosti zahteve. Vidne so tudi povezave “Začni podpisovanje v brskalniku” in “ Začni podpisovanje v mobilni aplikaciji” ter “Zavrni podpis”.
  1. Prijavite se z računom Rekono.

Forma prijave v račun Rekono, kjer uporabnik vpiše e-naslov in geslo. Če se želi prijaviti, klikne na gumb “Prijava”, ali pa izbere možnost “Prijava z e-osebno izkaznico”. Vidna je tudi povezava "Ustvari račun".

  1. S klikom na označeno puščico si lahko predogledate dokument in lokacijo svojegapodpisa.
    Kliknite gumb POTRDI za podpis dokumenta.

Prikazan je podpis dokumenta. Uporabnik ima možnost podpisa “V svojem imenu”. Prikazane so tudi informacije o uporabniku (ime, priimek, davčna številka, e-mail) ter gumba “Potrdi” in “Prekliči”. Na desni strani dokumenta je izpostavljena puščica za pregled dokumenta.

  1. Dokument ste uspešno podpisali.

Obvestilo o zaključku podpisovanja.

Pregled podpisanih dokumentov #

  1. V razdelku Zahtevki lahko preverite poslane podpisne posle. S klikom na ikono lahko vidite več podatkov, kot sta datum podpisa in status.

    Moder krogec pomeni, da je podpisnik podpisal dokument, bel pa, da ga še ni.

    V teku pomeni, da je podpisal eden od dveh podpisnikov

Prikazan je razdelek “Zahtevki”. Prikazani so poslani podpisni posli. Viden je naziv posla, status in datum veljavnosti.

  1. V razdelku Arhiv je na voljo pregled dokumentov. Isti dokument se pojavi v arhivu tolikokrat, kolikor je podpisnikov. Status Podpisano pomeni, da je eden od podpisnikov uspešno podpisal dokument, status Pripravljen pa, da dokument še ni bil podpisan.
    Tu lahko dokumente tudi prenesete ali izbrišete.

    Elektronski dokument se hrani 15 dni od dneva pošiljanja elektronskega dokumenta v elektronsko podpisovanje. Po izteku obdobja hrambe se elektronski dokumenti samodejno odstranijo in uporabniku niso več na voljo.
Prikazan je razdelek “Arhiv”. Prikazani so dokumenti. Viden je naziv posla, podpisniki, status in datum dodaje.
Skip to content