Pogosta vprašanja

Vsak uporabnik lahko skladno s Splošnimi pogoji uporabe storitve Rekono uporabo računa Rekono kadarkoli ukine s funkcijo »Ukinitev uporabniškega računa« v nadzorni plošči računa Rekono.

Postopek: https://www.rekono.si/ → Nadzorna plošča → prijavite se z računom Rekono → na levi strani v razdelku Hitre nastavitve izberite Ukinitev računa → sledite postopku ukinitve računa.

Račun Rekono lahko ukinete tudi preko te povezave!

Po ukinitvi bodo uporabnikovi podatki v računu Rekono samodejno izbrisani. Uporabnik bo o izbrisu obveščen. Obnovitev računa Rekono ni mogoča.

Ne glede na navedeno se podatki uporabnika o računu Rekono kot sredstvu elektronske identifikacije ter podatki glede kvalificiranega digitalnega potrdila hranijo še deset let po koncu veljavnosti računa Rekono, skladno z 11. in 27. členom Zakona o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja (Uradni list RS, št. 121/21 in 189/21-ZDU-1M). V navedenem obsegu izbrisa osebnih podatkov, skladno s členom 17 (3) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, ni mogoče doseči.

Več o obdelavi osebnih podatkov si lahko preberete v Politiki varstva osebnih podatkov obiskovalcev spletnih strani.

Za registracijo računa Rekono potrebujete le elektronski naslov in mobilni telefon.

Več informacij o registraciji računa Rekono najdete na spletnih straneh.

Račun Rekono lahko ustvarite tudi v mobilni aplikaciji Rekono OnePass.

Če kode za potrditev lastništva elektronskega naslova niste prejeli v treh minutah po poslani zahtevi, preverite, ali ste vnesli pravilen elektronski naslov (preverite tudi končnico @hotmail, @gmail.com ipd.) in e-predal z “neželeno” pošto.
Zaprite vse brskalnike ter poskusite še enkrat z registracijo.

Če SMS sporočila s kodo za potrditev lastništva številke mobilnega telefona niste prejeli v treh minutah in se nahajate na območju EU, preverite, ali ste vnesli pravilno telefonsko številko, tako da ponovite prejšnji korak začetka registracije. Če SMS sporočilo ne prispe v treh minutah, o tem obvestite službo za pomoč uporabnikom Rekono na elektronski naslov podpora@rekono.si

Registracija novega uporabniškega računa Rekono ni možna brez potrditve lastništva številke mobilnega telefona!

V podjetju Rekono se zavedamo pomena varnosti in zasebnosti. Mobilni telefon je ključni varnostni element za zagotavljanje dodatnega nivoja preverjanja pri prijavi v izbrane storitve.

Posameznik, fizična oseba ima lahko samo en račun Rekono, ki ne poteče in ga ni treba obnavljati!

Račun Rekono nedvoumno izkazuje identiteto posameznika pri poslovanju na spletu. Tako kot ima posameznik v fizičnem svetu za izkazovanje svoje identitete le en osebni dokument, ima lahko za elektronsko poslovanje le en račun Rekono.

(Čeprav je možna registracija več računov Rekono na eno in isto telefonsko številko, je za poslovanje na spletu posamezniku dovoljena uporaba zgolj enega računa Rekono.)

Računa Rekono torej ni mogoče ustvariti ”na podjetje” (na davčno številko podjetja), saj je namenjen samo fizičnim osebam. Kljub temu pa lahko s svojim računom Rekono dostopate do vseh storitev. Ne glede na to, kam se prijavljate, vedno vpišite svoj prijavni e-naslov in geslo in če je potrebno, za dostop do storitve uredite pooblastilo pri ponudniku storitve.

Več o uporabi računa Rekono najdete na strani https://podpora.rekono.si/navodila/uporaba-racuna-rekono/.

Rekono podpira digitalna potrdila oziroma certifikate kvalificiranih izdajateljev. Digitalna potrdila se lahko nahajajo na uporabniških napravah ali namenskih nosilcih – pametnih karticah ali ključkih.

Kvalificirana digitalna potrdila v Sloveniji so lahko izdana s strani naslednjih ponudnikov storitev zaupanja:

  • Halcom d.d. – Halcom CA,
  • Nova Ljubljanska banka d.d. – AC NLB,
  • Pošta Slovenije d.o.o. – Pošta®CA,
  • Rekono d.o.o. – Rekono CA,
  • Republika Slovenija – SI-PASS, SI-TRUST, SIGEN-CA.


Za registracijo digitalnega potrdila v račun Rekono uporabite digitalno potrdilo kvalificiranega izdajatelja in vnesite osebne podatke, ki pripadajo danemu digitalnemu potrdilu.

Kvalificirana digitalna potrdila v Sloveniji trenutno izdajajo trije ponudniki storitev zaupanja: Halcom d.d., Rekono d.o.o., Republika Slovenija. Nova Ljubljanska banka d.d. in Pošta Slovenije d.o.o. potrdil ne izdajata več.

Prosimo vas, da najprej preverite, ali imate digitalno potrdilo uspešno nameščeno v svojem brskalniku. Preverite, ali se vaši osebni podatki v računu Rekono in v vašem digitalnem potrdilu ujemajo (osebna davčna številka itn.). Nato naredite preizkus delovanja digitalnega potrdila na spletni strani, ki zahteva potrditev vaše digitalne identitete (na primer https://www.si-trust.gov.si/sl/si-pass/seznam-e-storitev-prikljucenih-na-sistem-si-pass/).

Preverite tudi, ali uporabljate protivirusno zaščito oz. poskusite onemogočiti protivirusno zaščito in ponovite postopek. Možno je tudi, da težavo povzroča povezava VPN, če jo imate vzpostavljeno. Lahko poskusite tudi z brisanjem piškotkov v brskalniku. Nato zaprite brskalnik in poskusite še enkrat.

Opis postopka dodajanja digitalnega potrdila v račun Rekono je sledeč:

  • zaprite vse brskalnike,
  • pojdite na https://www.rekono.si/ in kliknite Nadzorna plošča ter se prijavite (izberite SMS GESLO),
  • v meniju v razdelku Prijava kliknite Cert/Elektronska OI,
  • sledite navodilom za dodajanje digitalnega potrdila.

 

Račun Rekono omogoča registracijo več elektronskih naslovov znotraj istega računa. Poleg službenih elektronskih naslovov vedno registrirajte še zasebni elektronski naslov, ki je označen kot naslov za obveščanje, saj je za vse spremembe potreben dostop do elektronskega poštnega predala s tem naslovom. Pri prijavi lahko kot uporabniško ime navedete katerikoli elektronski naslov, povezan z vašim računom Rekono.

E-naslove lahko dodajate in brišete v nadzorni plošči Rekono.

Postopek: https://www.rekono.si/ -> Nadzorna plošča -> Prijava -> dokončajte prijavo z mehanizmom, ki ni SMS geslo (na primer prek mobilne aplikacije OnePass). Levo v razdelku Hitre nastavitve izberite Dodaj e-naslov -> vpišite ter potrdite.

V razdelku Obveščanje lahko izberete, kateri bo vaš primarni e-naslov, na katerega boste prejemali vsa e-sporočila.

V modrem krogcu z ikono osebe, ki je desno spodaj, lahko preverite: zeleno obarvan e-naslov je izbran primarni e-naslov, sivo obarvan e-naslov pa je sekundarni in ga lahko tudi odstranite s klikom na križec poleg njega. Če pa obdržite oba e-naslova, sta oba v uporabi za prijavo.

Kodo PUK (Personal Unblocking Key) boste prejeli med ustvarjanjem računa Rekono. Koda PUK je namenjena izkazovanju lastništva nad računom, če bi bilo to kdaj potrebno.

Koda PUK je šifra, sestavljena iz 8 znakov, kombinacija črk in številk, ki se uporabniku prikaže med postopkom registracije novega računa Rekono ali med prijavo z obstoječim računom, ki še nima shranjene aktivne kode PUK.

S kodo PUK uporabnik lahko izkazuje, da je lastnik računa Rekono, hkrati pa mu v primeru pozabljenega gesla omogoča dostop do računa Rekono in ponastavitev gesla.

Kodo PUK hranite na varnem mestu, do katerega imate dostop le vi! Kodo PUK boste potrebovali, če pozabite geslo računa Rekono in bi ga želeli ponastaviti.

Novih kod PUK za obstoječe račune Rekono mi ne izdajamo. Trenutno jo lahko dobijo le komitenti Delavske Hranilnice in Deželne Banke Slovenije osebno, v njihovih poslovalnicah.

Če kodo PUK potrebujete za ponastavitev gesla, sledite navodilom na povezavi https://podpora.rekono.si/docs/ponastavitev-gesla/.

V nasprotnem primeru ukinite račun preko te povezave. V primeru ukinitve računa Rekono boste novo kodo PUK prevzeli ob registraciji novega računa Rekono.

Registracijo računa Rekono lahko naredite preko te povezave.

Za ponastavitev pozabljenega gesla pojdite na poljubno storitev, ki za prijavo zahteva račun Rekono. Na prijavni strani Rekono kliknite povezavo “Pozabljeno geslo?” in sledite navodilom.

Za ponastavitev pozabljenega gesla lahko uporabite tudi to povezavo.

Za ponastavitev gesla računa Rekono morate potrditi lastništvo svojega elektronskega poštnega naslova, na katerega boste prejeli enkratno šestmestno potrditveno kodo. (To ne velja, če uporabnik ima le PUK). Po uspešnem vnosu novega gesla potrdite lastništvo računa z registriranim prijavnim mehanizmom, ki omogoča najvišji nivo zaščite. Postopek lahko začnete s klikom na povezavo ”Pozabljeno geslo?” v prijavnem oknu Rekono ali pa uporabite to povezavo in sledite navodilom.

  • Geslo lahko ponovno nastavite s pomočjo bančne kartice. Ta postopek je mogoč le za komitente nekaterih izmed bank (Addiko, BKS Bank, DBS, Delavska Hranilnica, LON, PHV, nekateri komitenti NLB.
  • Geslo lahko ponovno nastavite s pomočjo kode PUK, ki ste jo prejeli ob kreiranju računa Rekono.
  • Geslo lahko ponovno nastavite z digitalnim potrdilom, ki ga že imate v računu Rekono in se ujema z nivojem vašega računa Rekono.
  • Geslo lahko ponovno nastavite s pomočjo aplikacije OnePass, v katero lahko dostopate (se vam ni treba prijaviti z e-naslovom in geslom, ampak samo s PIN oz. z biometrično metodo).


Podrobnejša navodila najdete na strani https://podpora.rekono.si/docs/ponastavitev-gesla/.

Če enkratne potrditvene kode po več kot treh minutah ne prejmete, preverite, ali imate res registriran račun Rekono s tem elektronskim naslovom. Če niste prepričani, da ste vnesli pravilen elektronski naslov, ponovite postopek.

Če nimate na razpolago nobenega od možnih mehanizmov za ponovno nastavitev gesla računa Rekono, vam preostane možnost ukinitve računa. Po uspešni ukinitvi lahko ustvarite nov račun Rekono (lahko uporabite isti e-naslov). Če potrebujete pomoč, se obrnite na podpora@rekono.si.

Za ukinitev računa uporabite to povezavo in sledite navodilom.

Samo vi imate nadzor nad geslom svojega računa Rekono, zato ga služba za pomoč uporabnikom ne more ponastaviti.

Varnost je pri računu Rekono na prvem mestu, zato skrbimo, da so vaš račun in vaši osebni podatki zavarovani pred vsakršnimi poskusi zlorab.

Račun Rekono lahko upravljate v nadzorni plošči Rekono. S svojim računom Rekono upravljate zgolj vi!

Ob registraciji računa Rekono se vaši osebni podatki preverjajo v več registrih in zaupanja vrednih virih podatkov, skladno z uredbo eIDAS in lokalno zakonodajo. Podatki, ki se preverjajo, so: ime, priimek, davčna številka, datum rojstva. Če se podatki, ki ste jih vnesli, ne ujemajo s pravimi podatki, je postopek dodajanja osebnih podatkov zavrnjen.

Če sumite, da so bili vaši podatki zlorabljeni ali da ste bili tarča napada, nam to nemudoma sporočite na podpora@rekono.si. V poslanem sporočilu nam posredujte vse informacije v zvezi z domnevno zlorabo, saj bomo le tako lahko primerno ukrepali

Račun Rekono lahko ukinete, če se prijavite v nadzorno ploščo in v razdelku Hitre nastavitve kliknite Ukinitev računa ter sledite navodilom.

Račun lahko ukinete tudi, če sledite tej povezavi. Če ne morete opraviti postopka ukinitve računa, nam pišite na podpora@rekono.si.

V vsakem primeru smo tu in vam želimo pomagati pri reševanju morebitnih težav s storitvami Rekono. Vedno so dobrodošli tudi vaši predlogi glede izboljšav in boljše uporabniške izkušnje. Pri tem pa je varnost na prvem mestu.

Novih kod PUK za obstoječe račune Rekono mi ne izdajamo. Trenutno jo lahko dobijo le komitenti Delavske Hranilnice in Deželne Banke Slovenije osebno, v njihovih poslovalnicah.

Če kodo PUK potrebujete za ponastavitev gesla, sledite navodilom na povezavi https://podpora.rekono.si/docs/ponastavitev-gesla/.

V nasprotnem primeru ukinite račun preko te povezave. V primeru ukinitve računa Rekono boste novo kodo PUK prevzeli ob registraciji novega računa Rekono.

Registracijo računa Rekono lahko naredite preko te povezave.

Možnost prijave z uporabo sporočila SMS lahko onemogočite v nadzorni plošči računa Rekono. V razdelku Prijava izberite Upravljanje prijave s SMS -> označite kvadratek zraven besedila Onemogoči prijavo s SMS OTP in kliknite Potrdi.

Če boste za prijavo uporabljali samo digitalno potrdilo, predlagamo, da pred iztekom le-tega ponovno omogočite prijavo s SMS-jem.

Če boste za prijavo uporabljali samo OnePass, se morate zavedati, da se je občasno treba prijaviti v aplikacijo OnePass z računom Rekono, v katero pa je možna prijava le s SMS-jem.

Pomembno je, da vnesete številko kartice (imenovano tudi številka PAN) in ne številke TRR. Na debetni kartici je številka PAN zapisana na zadnji strani, na kreditni kartici pa na prvi strani.

Za registracijo računa Rekono morate uporabiti telefonsko številko, ki ste jo sporočili banki kot kontaktno številko.

Obrnite se na svojo banko, da vam pomaga pri nastali situaciji.

PIN lahko poskusite vpisati 3x zaporedoma. Po 3 zaporednih napačnih vnosih se kartica zablokira za 24 ur.

Da, vaš račun Rekono je univerzalen za vse ponudnike, ki so povezani v sistem.

Z ustvarjenim računom Rekono vam je na voljo tudi brezplačni e-podpis na sign.rekono.si oz. v aplikaciji Rekono OnePass. Na voljo sta napredni in kvalificirani podpis, saj je Rekono kvalificirani ponudnik storitev zaupanja https://webgate.ec.europa.eu/tl-browser/#/tl/SI.

Če pri prijavi slučajno izberete napačno digitalno potrdilo in zato ne morete nadaljevati z delom oziroma je prijava neuspešna, je edina rešitev, da najprej zaprete vse brskalnike in se nato ponovno prijavite.

Če enkratnega gesla niste prejeli v treh minutah in se nahajate na območju EU, preverite, ali vaš telefon sprejema ostala sporočila ter ponovno zaženite mobilno napravo. Če SMS-sporočilo ne prispe v treh minutah, obvestite službo za pomoč uporabnikom na podpora@rekono.si.

Prosimo, preverite točnost ure na svojem telefonu, saj se števila generirajo na podlagi časa, ki mora biti usklajen s časom strežnikov Rekono.

Glede telefonske številke vam žal ne moremo pomagati, lahko pa vam na vašo prošnjo račun Rekono ukinemo, vi pa si ustvarite novega, z novo telefonsko številko.

Hkrati predlagamo, ko boste imeli nov račun Rekono, da v račun registrirate še dodatno telefonsko številko in/ali digitalno potrdilo. Tako boste ob zamenjavi/ukinitvi telefonske številke lahko ponastavili geslo z uporabo rezervnega prijavnega mehanizma.

Račun Rekono lahko upravljate na tej povezavi.

Če prijava traja predolgo, ne bo uspela. Da bi bila prijava uspešna, od trenutka, ko ste v brskalnik vtipkali URL-naslov, do trenutka, ko ste zaključili s prijavnim postopkom, ne smejo preteči več kot tri minute. Torej bodite pozorni, da celoten postopek prijave opravite prej kot v treh minutah.

Ob težavah zaprite vse brskalnike in poskusite ponovno. Za ponovno prijavo ne uporabite zaznamkov.

Če ste izgubili mobilno napravo, se na novi mobilni napravi prijavite v želeno storitev z obstoječim računom Rekono. Če imate tudi novo mobilno telefonsko številko in je SMS GESLO vaš edini prijavni mehanizem, je potrebna ukinitev računa Rekono. Za ukinitev računa Rekono v tem primeru kontaktirajte službo za pomoč uporabnikom na podpora@rekono.si.

Izraze v prenovljeni uredbi eIDAS najdete na strani https://www.rekono.si/izrazi-v-prenovljeni-uredbi-eidas/.

Skip to content